Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 19 Aug 2024 09:59:34 +0300

Tere!

Alutaguse Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/05974 aadressile Ida-Viru maakond, Alutaguse vald, Kauksi küla, 
Kunglaveere (null) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Projekteerimistingimuste eelnõu 
kooskõlastamiseks, hetkel pole hoonetusala määratud aga omanikud soovivad 
antud kinnistule ehitada elamu, puurkaevu ja biopuhasti imbväljakuga. 
Kinnistule ulatub avalikult kasutatava tee kaitsevöönd.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27080346>  (menetlus nr: 
442965), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 29.08.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Alutaguse Vallavalitsus) või menetleja (MARIN GRÜNING) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister